sobota 25. júna 2011

Cesta do neznáma

Otvoril som si tu pre Vás, ako aj pre mňa bránu do Fantasy s rozdielom, že by som sa rád viacej zaujímal o Fantasy projekty sústredené na pôde našeho Slovenska. Pravdaže tu budem inšpiratívne vrhať mená a aktuality z celého sveta (fantasy predsalen nevzniklo na Slovensku a jeho podstata by sa mala zachovať taká aká je). Pravdaže nebudem tu publikovať čisto elfsko-dračie "prúpovídky", rád by som sa venoval tiež steampunku, sci-fi, hororu alebo nejakým tým absoruditám. Je toho proste veľa a bude ešte viacej časom, čo ma veľmi teší. Fantasy sa venujem od malička, nikdy som nepoľavil, či už v pozeraní kreslených rozprávok, hraní hier, čítaní knižiek, alebo rozvíjaní vlastnej fantázie vlastnou tvorbou poviedok, kresieb. Fantasy sa stalo mojou trvalou charakterovou črtou pre mnoha ľudí (tým nenaznačujem, že som pri sebe, nemám dievča a vysedávam pri pc hraním hier 24 hodín denne, to nie :D). V skratke väčšina ľudí, čo ma pozná vie, že mám rád tento umelecko-literárno-kinematografický smer a neodpustím si ho. 
Tak som rád, že ste zdolali prvé riadky, lebo nás čaka kopa práce, veľa riadkov, videí, obrázkov. Bude to sranda. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára