streda 29. júna 2011

Prekvapenie alebo pasca ako ma dostať domov?

Včera ( dňa 28.6. 2011) som bol navštíviť moju sestreničku (sestričku), ktorá mala narodeniny. Pravdaže boli za tým aj dôvodi natáčania krátkeho filmu, na ktorom aktuálne pracujem. Dnes, ako som sa chystal naspäť domov do Bratislavy (presnú lokalitu neuvediem :)) mi volala mama z dôvodu, kedy sa vrátim. Jej nasledovné vyjadrenie som upodozrel ako pasť ako ma dostať domov a ako ma tam doslova pripútať (poslednú dobu som viac preč ako doma). Zverila sa mi, že otcov známy chce vymeniť Xbox 360 za jeho Tablet Galaxy (veľmi nevyvážená výmena vzhľadom na funkcie, praktickosť a mobilitu). Xbox u nás ostane pár dní na skúšobnú lehotu, preto dnešný deň natáčania je prerušený z dôvodov testovania. Dneska mám štastný deň :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára